Lillejul

Dagen före julafton... den är äntligen här!!! Lillejul som jag kallar det. Idag ska det mysas och min och min mammas kompisar (Natti och grannen) kommer över och det bjuds på äggtoddy, glögg, pepparkakor mm. Alla julklappar är färdiga och inslagna förutom Nattis och farmors men jag har ju heeeela dagen på mig ;) Jag och mamma gick upp i tid med julkalendern och tittade på det näst sista avsnittet tillsamans. Hur ska det gå?! Ska de verkligen sälja hotellet? Det får vi se imorgon, och då ska jag se det! Jag har aldrig sett sista avsnittet på någon julkalender förut men nu ska jag :P Sedan så fixade jag en riktig "jullovsmorgonfrukost" (haha). Och nu ska mamma laga sina berömda köttbullar till julbordet imorgon, mums!

Har ni sett en större mugg? Haha den är köpt i USA... amerikanerna och sin storslagenhet ;)
Det är riktigt busväder här nu men igår var något av det finaste jag sett på länge. Helt underbart vinterlandskap!


Ha en underbar dag allihopa och ta han om varandra, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0