Andra advent

Ja då var det redan andra advent idag! Tiden går så fort helt plötsligt :o Gud jag verkligen njuter av den här tiden nu alltså! Så sjukt mysigt. Mamma och pappa var ute och  handla julklappar idag och jag är verkligen chockad haha. Dom kom hem med en hel säck som dom hade stoppat ner julklapparna i! Så att jag och mina bröder inte skulle få den minsta skymt av vad tomten hade levererat hehe ;) Men asså det var verkligen jättemånga eller så var det stora klappar ;)... Granen åker nog upp nu i veckan så då kommer julklapparna fram. Wiiie!! :D Ha en fortsatt trevlig kväll.

 
När andra ljuset brinner
är snart lucia här
hon bjuder oss på kaffe
och bud om julen bär

Kommentarer
Postat av: Lucke

Tävla om en valfri jumpsuit från onepiece på min blogg om du känner för det :P

2010-12-06 @ 11:48:09
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0