Trevlig Lucia

Idag är det ju som sagt Lucia och själv var jag med i Luciatåget på skolan:) Det var jättekul! Vilken julstäming jag fick som bara sköljde över mig! Allt gick bra och det var ingen som svimmade eller tände fyr på någon annan hehe;) Efteråt så fick vi lussefika i form av saft pepparkakor och lussekatter. Såg ni förresten svt:s Lucia? Jag hann bara se lite snabbt på morgonen innan jag själv skulle iväg och lussa. Men det var jättefint! Så otroligt mysigt ska ta och se hela konserten nu. Även Darin och Sonja, Shirley & Sanna är med och uppträder. Ni kan se det här: http://svtplay.se/luciamorgon


Hoppas ni har ätit många lussekatter idag och myst som bara den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0